Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Tiada lagi cinta.....
Maka semalam, aku tidak mampu lagi untuk terus menunggu, terus berharap bagai orang bodoh, berusaha untuk mengubah segalanya mengikut rentakmu tapi apakan daya.. aku jua punya hati dan perasaan.

Natijahnya... hasilnya..apa yang kamu mahu, itu yang kamu inginkan. Aku tidak punya daya lagi untuk bermuka-muka dengan engkau.. Terima kasih atas segalanya dan kamu juga perlu berterima kasih kepada aku atas apa yang kamu terima.

Maaf kerana telah mendelete kamu dari Pesbuk, dari YM , jika boleh membuang kamu dari menonton blog ini.. tapi malangnya tidak boleh.. Kerana apa, kerana aku tidak perlukan kamu dalam hidupku sepertimana kamu tidak memerlukan aku dalam hidupmu..

Selamat jalan....
edit post
Reaksi anda: 
1 Response
  1. Afzainizam Says:

    Salam dari kami http://firestartingautomobil.blogspot.com

    Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami … kami sedang berusaha membaca older post entry kamu…. Wow entry yang menarik

    Salam sebuah persahabatan salam perkenalan dari kami salam dihulur tanda sebuah perkenalan ….

    Semoga kami menerima respon yang baik dari kamu…. Thanks againt…

    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara
    Sebuah persahabatan....
    Terima kasih
    kembara ziarah maya”


Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers