Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Berita baik kepada peminjam MARA
Kalau dilihat kepada trend hari ini, jika cemerlang, pinjaman bertukar menjadi biasiswa. Mengikuti langkah PTPTN, jika memperolehi Ijazah Kelas Pertama... tak payah bayar.. jadi biasiswa la.. Tapi MARA.. kalau dapat 4 flat untuk CGPA.. memang tak payah bayar..

Tapi sebelum ni pun, kalau agak cemerlang, memang tak perlu bayar full, bayar setengah saja.. Kan dah cukup nikmat bukan.. Itulah kerajaan Malaysia, yang penuh dengan pembelaan.. (ahakz.. memuji kerajaan pula).

So... peminjam MARA..belajar lah bersungguh-sungguh ok..leh dapat biasiswa.. best kan...

p/s: Dak dak UiTM tak layak nak dapat pinjaman MARA.. PTPTN saja ya..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers