Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Dari dulu.. sehingga sekarang.. Aku juga tidak mengerti kenapa SAMA SAJA..
Huh... kenapa ya.. aku rasa kan hidup ini ibarat roda. Kadang di atas.. kadang di bawah.. dan apa yang terjadi di atas.. sama juga seperti dahulu.. dan yang berada di bawah sama juga seperti dahulu.. Hidup aku ini seperti satu pengulangan di bawah dan di atas.. dan entah tidak tahu juga bila akan berhenti.. dan juga berhenti bila aku sudah tidak bernafas lagi.

Ape yang terjadi semalam.. buat kan aku terfikir.. puas aku mencuba untuk menghindari perkara itu.. tapsi semakin di cuba semakin hampir pula.. ntah la.. sukar sungguh untuk melalui liku-liku kehidupan yang penuh dengan ranjau ini.

Tak pe la.. ape-ape yang terjadi aku terpaksa pasrah dengan semua ketentuan ilahi.. kerana aku juga diberi kesempatan untuk diuji.... Redhaaaa
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers