Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Aku sayang kamu sangat...
Aku sayang kamu sangat...
Huh sekali lagi.. satu kali je lagi.. waktu mahu pulang ke kediaman nan indah dari tempat curah bakti.. tangan ini terasa sungguh gatal ya... Mahu mengucap selamat kepada kamu... sedangkan aku jua invi pada kamu.. hp juga di mati kerna kamu.. nekad tak mau dengar khabar kamu tapi aku tidak kuat untuk melakukan itu...kerna aku sayang sama kamu

Kamu tahu.. aku sayang sama kamu.. waima apa yang berlaku.. aku sayang sama kamu.. Malangnya aku kerna kamu sudah dimiliki....apa yang aku boleh lakukan... Malah mau melupakan sungguh payah... mahu dibenci tetapi sayang... sekali lagi aku tidak betah untuk menghindari kamu..kerna aku sayang sama kamu...

Petang tadi setelah selesai makan malam... tangan ku yang chomel ini sekali lagi gatal mendail... mendail kamu... walau aku jua sudah nekad tak mahu dengar suara kamu.. tapi aku tak bisa.. kerna apa.. kerna aku sayang sama kamu...

Dan malam ini.. semasa aku mengarang post ini.. aku masih terpikir tentang kamu... Ingatan tentang kamu semakin hari semakin tebal ya... persis lemak2 yang sentiasa berkumpul di perut aku.. senang berkumpul sukar pula di hakis..ibarat nya ingatan aku terhadap kamu... Kerna apa... kerna apa ya..... sekali lagi aku bilang yang aku sayang sama kamu...
Aku sayang bangat sama kamu..
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers