Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Singpore MRT yang sangat STRICT.. So ridikeles
Saja berjalan-jalan di laman You Tube dan telah berjumpa dengan satu video ini.



Pabila melihatnya, aku sangat terkejut dan sangat rasa seperti RIDIKELES.. ahakz.. Hanya gula-gula.. FUCK of SMRT. Rasanya penjelasan perempuan itu sangat bagus kerana memakan gula-gula kerana mahu menghilangkan rasa muntah, kerana tidak tahan dengan gegaran...Mungkin...

Rasanya sudah terlalu lama rakyat Singapura terkongkong dengan perkara ini, dan sangat sudah lama dibelenggu dengan peraturan yang bukan2.. Mari berhijrah mari..

Peringatan kepada aku dan rakan2, don't ever try to eat while board on the MRT. You will be fine S30.. Ahakz.. For tourist, please come to MALAYSIA and ride on KL Monorail, you will not be fine because of eating Sweets..

p/s: Kalau aku jadi perempuan itu, aku terus muntah dan mengotorkan MRT itu kerana tidak dibenarkan memakan gula-gula seterusnya menyaman $1 juta kerana tidak membenarkan memakan gula-gula sedangkan itu yang boleh menghilangkan rasa muntah itu..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers