Penafian

Semua entri dalam laman blog ini adalah luahan jiwa dan raga semata-mata, tiada kena mengena dengan hidup mahupun yang telah meninggal dunia. Entri di dalam blog ini tidak sesuai untuk bahan rujukan rasmi dan pihak kami tidak bertanggungjawab di atas apa-apa kejadian tembak-menembak, sepak terajang dan tendang-menendang di atas penggunaan bahan dalam laman blog ini. Harap maklum.
Adakah salah aku, erm mungkin ya mungkin tidak
Entah la, aku jua tidak pati siapakah yang harus dipersalahkan dalam hal ini. Pastinya aku yang tidak mengerti.. Kerna apa aku tidak mengerti.. kerna aku tak diberitahu.. Aku lagi bingung
Saban hari aku mendail tapi kata2 amarah yang aku terima. Kenapa aku ya yang menjadi mangsa di atas semua perbuatan kamu..engkau dan mereka. Aku tidak bersalah dalam hal ini.

Erk.. aku bersalah?? Aku tidak pasti apakah yang keluar dari kamu adalah benar..Gurauan semata ya?.. Iya aku yang bersalah?? Kerna aku mendail destinasi kamu aku jua yang bersalah?? Argh.. terpaksa jua aku terima kesalahan ini mungkin. Aku kerna kuat?? kuat menghadapi rintangan kerna mendail destinasi cinta aku..

Caramu dan caranya berbeza..

Mungkin pernyataan di ungkap oleh benak yang jauh tersorok dan tak dapat di bayangan pandangan mata kasar dapat menyedarkan aku.. Siapakah yang harus menurut siapa?? Kamu atau aku..

Terlintas jua di fikiran coret-coret ini
Hendak ku luahkan takut makanlah diriHendak ku simpankan meracuni hatiHendak ku jeritkan takut malu sendiriHendak ku diamkan kau takkan mengerti..

Huh.. dilema seorang insan seperti aku..Sehingga yang coret terakhir ini aku jua tiada kepastian siapa yang harus dipersalahkan?? Engkau, aku, dia, mereka.. atau semua nya benar dan betul semata..
edit post
Reaksi anda: 
0 Responses

Post a Comment

Makasih sebab comment ya....

  • Jerit-Jerit di Sini

    Adakah rupa baru ini lebih indah, ceria dan membuatkan mata anda terpanggil untuk meminta otak supaya mengawal anda untuk melawat laman blog ini lagi?

    Followers